Splošni pogoji


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine "4play.si" so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
• kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
• dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v  roku, ki je določen v splošnih pogojih)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
• način plačila in dostave


NAROČILO ARTIKLA:

Da bi lahko naročili izdelke iz naše trgovine, jih lahko poljubno dajete v košarico, od koder jih lahko, v primeru, da si premislite, kadarkoli tudi odstranite. Izdelke iščete po kategorijah, ki so navedene na levi strani. Ko se odločite za naročilo, pritisnete na opcijo »naroči« s čimer ste blago naročili. V roku 24-h vam bomo poslali e-mail ali vas poklicali po telefonu (po vaši izbiri) in s tem boste potrdili vaše naročilo.


Postopek naročanja izdelkov:
1. brskanje po trgovini
2. nakup (naročilo) izdelka
3. potrditev naročila


Trgovina "4play.si" bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil, pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila po predračunu, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev.


Kupec ima pravico, da v petnajstih (15) dneh od prejema izdelka odstopi od pogodbe in vrne blago. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov ali preko telefona, blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh. 

OPOZORILO: Izdelkov, ki so naročeni na izrecno željo stranke (npr. posebne velikosti, izdelki, ki jih ni na naši strani,...) ni možno vrniti. Naročijo se samo v primeru predplačila.


Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik kontaktira ponudnika preko enega od objavljenih kontaktov ter v skladu z dogovorom vrne dostavljene izdelke, katere bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neodprti in neuporabljeni.

Če kupec prejme blago, ki je poškodovano, o tem obvesti ponudnika po mailu in pripne slike poškodb izdelka. Nato se dogovorita o zamenjavi ali o vračilu kupnine. Ponudnik krije stroške poštnine.

Če kupec prevzeto blago vrne, mu kupnino vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega blaga, in sicer s poštno nakaznico ali na osebni transakcijski račun kupca. Po želji vam blago lahko zamenjamo za drugega.

Če kupec odstopi od pogodbe predno bi mu naročeno blago v dogovorjenem roku lahko dostavili, je dolžan pokriti stroške naročila v višini 20% od prodajne vrednosti izdelka.

Blago lahko vrnete po pošti na naslov:


Natura Salveo d.o.o.
štihova 13
1000 Ljubljana
Slovenia


ZAVRNITEV NAROČILA

Trgovina "4play.si" lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.


GARANCIJA:

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.


DOBAVNI ROK:

Za izdelke na zalogi je dobavni rok največ 5-8 delovnih dni.  V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.

Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je mogoče poslati povpraševanje in naredili bomo vse, da za vas ta izdelek dobavimo.

Okoli praznikov, zlasti decembra so lahko dobave malo daljše, saj se zelo poveča promet. Ponudnik na to nima vpliva in se dobavni roki podaljšajo kolikor se podaljšajo roki dostavnih služb.


DOSTAVA:

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je dostavna služba Pošta Slovenije in GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo ali način dostave, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Stroški dostave so preračunani glede na maso naročenega blaga in so prikazani v celotnem poteku nakupa od dodajanja artiklov v košarico naprej.

Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali GLS-u. Takšen paket je potrebno osebno dostaviti na najbližjo pošto v enakem stanju kot ob prevzemu, poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije ali GLS-om bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Cena dostave je 3,50 €. Za naročila v vrednosti nad 70 € je dostava brezplačna.


Pri plačilu po povzetju kupec plača Pošti Slovenije ali službi GLS provizijo za prenos denarja, ki znaša 1,50 eur za naročila do 98 eur, za naročila od 98 - 501,00 eur 1,07%, za naročila večja od 501,00 EUR  pa je provizija enotna in sicer 5,36 EUR.

Plačilu provizije Pošti Slovenije ali službi GLS se boste izognili, če boste celotno kupnino plačali po predračunu.

Za naročila prek interneta na naslove v tujini zaračunavamo poštnino po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali GLS-a.

Dostava je možna v delovnem času Pošte Slovenija in GLS-a. Paketov ne dostavljamo v soboto, nedeljo in med prazniki.


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.


Ponudnik za nedoločen čas hrani podatke registriranih članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


PRIJAVA NA E-NOVIČKE

Ob naročilu izdelkov na naši spletni strani in ob oddaji povpraševanja so vaši podatki avtomatsko vključeni v seznam za pošiljanje e-novic, ki vam jih pošilja Natura salveo d.o.o. Če novic ne želite prejemati, se lahko odjavite od prejemanja e-novic, ko jih prejmete.

 
KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.


BREZPLAČNA DOSTAVA NAD 70€

PODPORA STRANKAM od 8h do 21h

MOŽNOST VRAČILA

Več informacij +38670166555